vrijdag 9 juni 2017

Donderdag 8 juni: Dagje strand :-)


Vannacht wat onrustig geslapen, vaak wakker, maar toch lekker op tijd eruit. Beetje internetten, de leuke reacties lezen (doe dat altijd als eerste haha) en douchen.

Had besloten om lekker buiten de deur te gaan ontbijten bij Ihop, zo lekker op zijn tijd!
Ik keek naar buiten en zag zowaar blauwe lucht! Ook veel wolken, maar toch.
Het begin was er. Helaas niet van lange duur, later trok het weer dicht. Maar het bleef droog.



Heerlijk crepes met Nutella en banaan gegeten bij Ihop.





Zou wat onbekende State parken gaan bezoeken, maar besloot de gok te nemen om toch
naar Anastasia State Park te gaan, stond oorspronkelijk in mijn planning, samen met shoppen bij de outlets in St Augustine.

Dus op naar St Augustine, onderweg toch weer wat regen. Maar niet zo veel als gisteren, nu kan dat ook niet erger bijna.

Was een fijne rit van een uur, en samen met Sunny FM op de radio (80's nummers en rocknummers) vloog de tijd voorbij.

Toen ik bij het State park arriveerde was het droog, maar lekker was anders. Zo enorm grauw (dat vind ik ook zo jammer, alles toont zo anders daardoor) maar ook een berg wind! Wilde een lang stuk gaan wandelen (mis dat een beetje) maar werd gezandstraald. Dus was hier ook al snel weg. Dat is dan best weer jammer. Met mooi weer is het hier prachtig!








Zo ziet het eruit met mooi weer....





Wilde weer een filmpje invoegen, maar zie nu pas dat het niet zichtbaar is op de blog bij voorgaande dagen... Maar even mijn YT account voor gebruikt.
Bij deze ook nog even filmpje van gisteren, de interactie die een bezoekster had met dolfijnen.






Hopelijk doen ze het zo wel.



Na dit bliksembezoekje, klein stukje gewandeld langs de zee, doorgereden naar de outlets, er zitten er 2 in St Augustine, wilde eigenlijk naar de Premium outlets, maar belandde bij de andere. Dus alle 2 maar met een bezoekje vereerd. Je moet toch wat he!

Dus wat uurtjes rondgeslenterd, en af toe wat koffervulling gekocht.
Heb nu wel een "probleem" wat mijn shopbudget is op! Had wat gespaard en nog wat verjaardagsgeld, alles goed besteed. Maar de vakantie is nog niet om. Dus nu moet het wel echt goed weer worden hoor haha! Anders geef ik mijn rekeningnummer wel, en ga om donaties vragen.
"Red Cindy haar vakantie"

Afbeeldingsresultaat voor out of money


En jee, waarom hebben wij geen Yankee Candle outlets in Nederland???





Eind van de middag weer terug gereden naar Daytona. Had ontzettend veel zin in een goede steak en dus koos ik Texas Roadhouse. Zou toch zweren dat dit vlakbij het hotel lag, maar nee, in Port Orange, dus hoppa, weer die kant op. En het was de moeite waard, pfff.... Had een ribeye, zo lekker! Met garnalen. En een gratis appetizer, cheese fries. OMG een schaal vol, niet normaal! Ze bood een doggybag aan, en dorst niet te weigeren, dus maar alles in de doggybag gedaan. Eenmaal bij hotel weggegooid. Heb geen mogelijkheid om het op te warmen, en lijkt me ook niet echt lekker.

Heb het gevoel dat ik mezelf een cholesterol teveel heb gegeten, jee wat een hoop vetrijk eten. Broodjes met kaneel/honingboter zijn ook zo lekker.








Afijn, ik heb weer genoten van deze dag. Lunch had ik genuttigd bij McDonalds, daar kun je zomaar eens trek in hebben, maar geen foto waard.

Na het eten mezelf naar de auto gerold en terug naar het hotel gereden.

Voor morgen schijnt het, ik zeg schijnt... beter weer te worden! Ik hoop het zo, snak naar een zonnetje. Dan wil ik naar Daytona beach, echt een lekker lang stuk wandelen. En lunchen bij Joe's Crab Shack . En lekker lezen op het strand, wat chillen. En als het tegenvalt het weer? Nog geen idee dan. Zie ik dan wel weer.

Tot morgen!

Aantal stappen; 12.234 (veels te weinig voor het aantal gegeten calorieën hihi)

22 opmerkingen:

  1. Je zorgde voor genoeg afleiding vandaag en je blog is goed gevuld. Ik duim hard met je mee voor een vriendelijk zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het gebrek aan zon is het toch een heerlijke dag geworden!
    Strand is altijd lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je nu toch wel gegund dat de zon eens doorbreekt. De wereld ziet er een stuk leuker uit met een beetje blauwe lucht. Toch heb je er weer een leuke dag van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat balen toch dat de zon niet door wilt komen. Ik hoop met je mee dat je vandaag een heerlijke stranddag gaat krijgen. Beter voor jou en beter voor je budget😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke filmpjes, dacht dat het aan mijn telefoon lag dat ik ze niet kon bekijken 😂.
    Jammer van het weer, dan ziet alles er echt heel anders uit. Ik duim voor je dat het vandaag beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIhi je shop budget op..... heeeel herkenbaar !! Duimen dat vanaf nu het zonnetje door wil gaan komen en je lekker kunt genieten op de stranden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt balen zeg dat de zon niet schijnt zal toch zeker mooi gaan worden?
    Ondanks dat heb je je toch prima vermaakt.
    Nou Cindy dat heb je goeie inkopen gedaan als je shop tegoed al bijna op is Hahah,geld over houden is ook geen optie,👍.Geniet van je blog dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een mooie Florida dag van gemaakt, zon of geen zon.
    Ik hoop nu echt dat de zon gaat schijnen voor je, ik duim me rot !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat al de betere kant op met het weer ...in ieder geval bijna de hele dag droog !
    Je hebt er weer een lekkere dag van gemaakt ....wel balen dat het shopbudget op is hahahaha maar dan ben je wel goed geslaagd 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat die zon nou maar gaan schijnen, ik duim voor je. Je amuseert je toch prima. Yankee Candle zit ook in Nederland maar dat weet je waarschijnlijk wel. Veel plezier op het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dagje weer! We blazen wat zon jouw kant op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het water loopt me in de mond van zo'n ontbijt en diner, yummie!
    We kunnen je vanuit hier geen zon sturen, want het komt met bakken naar beneden, maar ik ga wel duimen voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammert och van het weer maar gelukkig vermaak jij je wel. Hoop echt voor je dat de zon zich nog laar zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke calorierijke dag heb je vandaag beleefd, ik zou zo met je willen ruilen ;-)

    Yankee Candle(s) zijn gewoon in NL te verkrijgen overigens. Nogmaals, wat is het bij Texas Roadhouse lekker dineren, gelukkig hoef ik ook niet meer zo lang te wachten.

    Ook wij gaan duimen voor mooi weer & tot morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Krijg echt honger van die foto's met dat heerlijke eten.
    Jammer dat het met het weer nog niet echt wil.
    Troost je, hier komt het nu ook met bakken uit de lucht.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks het weer vermaak je je wel. ( natuurlijk want je bent in Florida) hoop dat het weer wel wat beter word.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch een leuke dag gehad! ik hoop dat je vandaag wat lekkerder weer hebt. Ik krijg spontaan ook zin om weer te gaan, nog 6 maanden...UGH

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ondanks het weer wel weer een hele leuke dag. En dat eten......lijkt wel voor een heel gezin. Snap best dat je dat niet op krijgt. Ihop ,crêpes. heb het ook twee keer gehad in de vakantie. Heerlijke dunne pannenkoekjes. In plaats van die dikke hompen. Maar ja dan wel weer veel hihi. He tis allemaal zo lekker. Ik duim voor een strand dag voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer van het weer, maar wat goed dat je daardoor je vakantie niet laat verpesten. Ik hoop dat het de komende dagen wat beter wordt, zodat je ook nog mooie zonnige foto's kunt delen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja shoppen is erg leuk alleen een nadeel je ziet van alles wat je ook graag wil hebben!!!
    En dat kost geld,maar het is toch wel te hopen dat het vanaf nu beter weer word.
    Ook beter voor je portemonee😂
    Zodat je de komende dagen nog lekker naar het strand kan gaan.
    Maar toch heb ik weer genoten van je blog.
    Have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  21. We genieten weer mee! Leuke filmpjes, mooie foto's waar ik trek van krijg en een verslag dat prachtige beelden op mijn netvlies tovert. Hoop dat het straks zonnig wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jammer dat die zon niet echt doorbreekt..daar doe je t toch wel vokr heh als je naar de Sunshine State gaat haha.. maar toch weer een topdag. Enne Anita (ook vh forum) verkoopt YankeeCandle)

    BeantwoordenVerwijderen